Ik ben super!

Ik ben super jaloers:

  • op al die mooie vrouwen die in mijn trein zitten en waar alle mannen naar kijken.
  • op die man naast mij die de sudoku in de metro sneller kan maken dan ik
  • op mijn collega die ’s maandags nooit moet werken

Ik ben super boos:

  • als de pers aandacht schenkt aan de come back van Kim Clijsters
  • als mensen naast je komen zitten terwijl de bus voor 85% leeg is
  • als mensen in een vreemde taal bellen voor GANS de bus
  • als de trein 1 minuut te laat is en waardoor ik nét mijn bus mis
  • als mijn trein wordt afgeschaft en je daardoor pas om 19.30 thuis bent na een dagje hard werken

Ik ben super geërgerd door:

  • knappe mannen die met mij flirten terwijl ze een trouwring dragen
  • mannen/vrouwen die denken dat ze super knap zijn en iedereen naar hen kijkt
  • mensen die hun ongelijk niet kunnen toegeven
  • schreeuwende kinderen op de bus
  • mensen die het geluid van hun gsm opzetten en heel de treinrit berichtjes (met geluid) zitten te typen

Ik ben super verliefd, want:

  • ik slaap niet meer goed de laatste dagen.
  • ik zie je overal, ook al ben je het niet.
  • ik ben 70% van de dag vrolijk.
  • ik ben zo gelukkig als een klein kind als je 1 second in mijn ogen kijkt.
  • ik droom constant over je
  • ik moet een half uur bekomen als ik een glimp van je heb opgevangen.

Ik ben super.
Zot weliswaar.

Geef een reactie

