Handtas

Ik heb het niet voor vrouwen. Nee. En zeker niet voor hun sjakossen, of beter gezegd handtassen. Ik begrijp het niet. Een handtas zou iets handig moeten zijn. Waar je spullen insteekt die je gemakkelijk en snel zou moeten terugvinden in een noodsituatie. Maar heb je de meeste sjakossen al eens fatsoenlijk bekeken? De handtassen steken vol vol onnutige dingen. In geval van nood zijn de nuttige zaken gewoon onvindbaar! Of heeft u al eens een vrouw snel haar GSM zien vinden? Ik niet! Met alle gevolgen van dien. Heel de trein is wakker door hun coole ringtoon. En met al die prul kan het ook niet anders dat de meest (gevulde) exemplaren boven de 5 kg wegen! Rugpijn? Maar neen!

aktetas

Wat de typische vrouwen er allemaal insteken, is voor mij als vrouw net zoals u – man – een raadsel. Ik heb geen handtas. Ik heb geen zin om een zware – u kan ze toch niet leeg laten? – handtas een ganse dag op mijn schouder te dragen. Een mens zou er op een gegeven moment scheef van beginnen te lopen! Nee, ik ben voorstander van de aktetas! Volgens de modebladen not done voor vrouwen. Maar het kan me niet schelen. Ouderwets, niet voor vrouwen,… I don’t care. Echt waar. Een aktetas is leuk. Cool. Tof. Stijlvol. Gemakkelijk. En je kan er alleen maar in kwijt wat je echt nodig hebt!

Geef een reactie

