Het was mijn week niet…

Begin deze week liep ik een serieus blauwtje. Daarnaast  heb ik een  serieuze fout gemaakt op het werk dat mijn bazin en mij al een paar dagen onze slaap kost (nee we slapen niet samen). En als dat nog niet genoeg is, schaffen ze vanaf volgende week gewoon doodleuk mijn bus af!

Maar geen paniek. Ik ben gelukkig. Want de “oude” Alimonia – geloof me vrij, deze is nog onsympathieker dan degene die u kent- is stilaan aan het terug komen. En ik kan niet wachten want het voordeel is dat deze nog creatiever zal zijn dan degene die nu schrijft. Het andere voordeel is dat ik geen emoties meer zal kennen. Want emoties is voor softies. En ik ben een harde.

Geduld dus en u zal beloond worden!

2 thoughts on “Het was mijn week niet…

  1. Ik ben blij dat je er mee kan lachen, maar ik persoonlijk niet. Vooral niet met de afgeschafte bus! En ik vrees ervoor dat volgende week beter zal zijn, maar je weet nooit dat er een mirakel gebeurt en vanaf dan een knappe (én leuke) gast mij elke werkdag een lift zal aanbieden…

Geef een reactie

