Zoek de 7 verschillen

6 thoughts on “Zoek de 7 verschillen

  1. tja, een mens houdt zich soms eens graag met iets anders bezig.
    Het enige opmerkelijke is dat de twee beelden zo’n uitgesproken verschil hebben van expressie. Enkel ga ik altijd wel een stap verder in het bekijken van een beeldopname.

    1. Is er zoveel verschil tussen de 2 foto’s? Om één of andere reden vind ik de tweede foto (in zwart wit) geslaagder. Alsof ik de emotie terug kan voelen, die ik toen op dat moment voelde….

      Ik twijfel nog steeds of ik wel een “oog” heb voor fotografie…

      1. Black and White is altijd veel krachtiger omwille je de kleuren neutraliseert. Je krijgt dan een pallet aan grijswaarden in de plaats waarbij je niet wordt afgeleid door felle kleuren (standaard is dat rood-blauw-groen). Tevens zit er altijd meer emotie in b&w, vandaar dat portretten in b&w meer kracht- expressie laten zien.

        Een oog hebben voor fotografie, als je begint bij de basis kan je na verloop van tijd je eigen stijl ontwikkelen. Het is net zoals je leerde lopen 😉

  2. @Franky: Zwart/wit foto’s zijn in mijn ogen in 90% van de gevallen beter. Ik vind foto’s nemen nog altijd leuk. Zeker van mezelf. Ik ben graag mijn eigen model. Al is het niet altijd even eenvoudig… Ik zou mezelf eens moeten klonen.

Geef een reactie

