Writersblock

Ik heb het. Het welbesproken writersblock. Het is erger dan een banaal griepvirus. Er is namelijk niets tegen te doen. Ik voel niets meer. Ik ben leeg. Volledig. Het is alsof ik al dood ben en mijn ziel hier toevallig nog rondzwemt. Het is een vreselijk gevoel. Vroeger zat ik vol met ideeën. Soms had ik momenten dat ik wel wel 4 verschillende concepten in mijn hoofd kon creëren. Mijn “ideeënboekje” werd vaak en op de meest bizarre momenten bovengehaald. Nu is het al weken geleden.

Ook nieuwe blogpostjes werden à volonté in mijn hoofd geschreven. Soms kon ik wel 3 nieuwe posts schrijven op 1 dag. Maar nu niet meer. Mijn hoofd denkt niet meer. Het is leeg.

Het voelt vreemd aan. Onnatuurlijk. Alsof iemand van buitenaf mijn knop heeft afgezet. Alsof ze vergeten zijn mij weer te connecteren na een elektriciteitspanne. Alsof ik onzichtbaar ben.

Ik kijk rondom mij, maar ik denk niets. Ik staar voor mij uit. De muziek speelt, maar ik voel niets. De mensen praten rondom mij, maar het interesseert me niet. De woorden vliegen als bladeren voor mij voorbij.

Verdomme toch.

Geef een reactie

