Borsten

Ze zijn enorm. Mijn borsten. Vandaag toch. Onlangs trakteerde ik mezelf op een nieuwe bh. Geen gewone bh, maar een een gewatteerde push-up bh (een watte? ja mannen, dit is gewoon een bh waar materiaal inzit om uw borsten groter te laten lijken. Het is een maar een illusie). Soit. Het resultaat is nu dat ik ineens enorme borsten heb.

Mijn borsten. Daar ben ik trots op. Als het één lichaamsdeel is waar ik met plezier naar kan kijken, dan zijn het wel mijn borsten. Ze zijn perfect! Mensen die ze al hebben kunnen bewonderen beamen mijn mening hierover. Nochtans begrijpen de mannen mij niet. Mijn benen wil ik niet showen (laat staan dat ze ze mogen aanraken), maar mijn bh gaat zonder probleem als eerste kledingstuk uit. Ik heb ook niets te verbergen. Mijn borsten zijn even groot als je ze ziet mét bh. Bij mij is er geen gevaar voor verrassing. Behalve vandaag dan. Want vandaag heb ik echt enorme borsten. Ik had het gevoel dat iedereen dacht dat ik een borstvergroting had laten ondergaan. Niet dus. Wat een stukje textiel toch al niet te weeg kan brengen!

Voor al die mannen die mijn perfecte borsten missen. Geen paniek. Morgen zal ik een borstverkleining laten uitvoeren.

8 thoughts on “Borsten

    1. Kan begrijpen dat mannen/vrouwen het niet begrijpen, maar het is wel zo. Mijn benen met panty’s daarentegen zijn dan wel aanvaardbaar.

  1. ik ken niet veel mensen, maar wel meer vrouwen dan mannen (ik praat liever met vrouwen, mannen hebben amper 3 onderwerpen om over te praten) en van al die vrouwen die ik ken, van de eerste tot de laatste, van de jongste tot de oudste is er geen ene die gewoon tevreden is met haar lichaam!

    1. Onnozel toch eh? We willen er allemaal “perfect” uitzien. Nu, ik niet. Dat heb ik misschien nog nergens geschreven, maar ik zou niet super mooi willen zijn. Mannen willen je dan enkel voor je schoonheid en zoals vele dingen is dat ook vergankelijk.

  2. neem een winkel, of boutique beter, of nee, een parfumboutique:

    je hebt overal de foto’s van de mooiste perfecte vrouwen, die zijn dood zonder dat ze het beseffen, hun eigen identiteit bestaat niet meer.
    dan heb je de verkoopster, niet toevallig een would-be fotomodel, met een valse vriendelijke verkopersgrijns
    en als het druk is heb je dan nog meestal een meisje dat soms helpt bestellen, pakjes maken, aangeworven om het “mindere” werk te doen, en volgens de “gangbare normen” (sla me dood wat die zijn) niet echt een schoonheid te noemen. en die komt vragen of ze kan helpen, met een ontwapende diepgemeende vriendelijkheid, dan is zij op slag de mooiste van heel die sante-boutique, het mooiste levendigste menselijk wezen, de rest zijn dan op slag gedegradeerd tot winkel-attributen!
    heb ik altijd, is sterker dan mezelf.

    1. Onlangs stond ik aan de bushalte en vraagt een niet zo knappe dame wat ik vind van rimpelcrèmes. “Denk jij dat het werkt?”, vraagt ze mij. Ik schud mijn hoofd. “Nee, dat is larie”. “En die vrouwen in dat boekje bestaan niet. Alles is photoshop”. Ze kijkt me aan en zegt dat ik mooi (slank) ben. Ik vertel haar dat ze ook mooi is, op haar manier. “Maar jij bent slank” zegt ze mij. “En dan?” zeg ik haar. “Jij hebt tenminste borsten!”. Ze lachtte. Ik heb haar dag gemaakt!

      In jouw verhaal kan ik mij ook inbeelden. Soms is het grappig dat die “modelmeisjes waar je schrik voor hebt in hun plaats dat ze iets breken” niet zo mooi zijn als ze denken. En is het meisje dat zit te lachen en plezier te maken in een hoekje, veel mooier.

      Klopt. Schoonheid zit in je hart. Vriendelijkheid, beleefdheid, down-to-earth,…

Geef een reactie

