Quote van de dag

Leef in het verleden want de toekomst is onzeker.

4 thoughts on “Quote van de dag

  1. Nu, al de rest zijn gedachten

    leven doe je alleen in het ‘nu’ want gisteren is voorbij
    en morgen verbergt zich achter de nacht
    terwijl je nooit weet of de zon op je wacht
    dit geldt voor alles wat ademt, dus ook voor jou en mij

    Lenjef

  2. Je leeft altijd in het ‘nu’. Wat voorbij is bestaat niet meer.
    Als het je moest interesseren kan ik je lectuur aanbevelen van ‘Eckhart Tolle’ met boeken als : ‘ De kracht van het nu’ en ook ‘ Een nieuwe aarde’.

    1. In de “echte” wereld leef je in het “nu”. Altijd. Maar in mijn hoofd, op deze blog leef ik graag in het verleden. Ik bouw graag een “nu-wereld” met gebeurtenissen uit het verleden. Op die manier creëer je uw eigen ideale wereld met enkel de leuke dingen rondom je.

      Bedankt voor de lectuur-tips.

Geef een reactie

