Het pakketje

Het was op een gewone werkdag dat ik een vreemd, maar vrij groot pakket ontving. De afzender was geen onbekende. Het was een ex-collega van bij mijn vorige werkgever. “Confidentieel” stond er in het groot op geschreven. Zonder nadenken opende ik vol nieuwsgierigheid het pakket. Al vrij snel vond ik een tweede zakje. Mijn hand grabbelde in het zakje en kwam 2 latex-kousen tegen. Met rode wangen stak ik de kousen snel terug in het zakje. “Wat zit er in?”, vroeg mijn bazin nieuwsgierig. “Oh niets speciaals”, mompelde ik. Ik stak het zakje snel terug in de grote envelop en borg mijn cadeautje snel op in mijn persoonlijk kastje. De ganse dag liep ik met een grijns op mijn gezicht. Mijn bazin vraagt zich nu nog steeds af wat er in dat pakket zat.

Nu. Ze zal het nooit weten. Tenzij ze hier op mijn blog terechtkomt.

En dan krijgt ze er direct deze foto bij!

15 thoughts on “Het pakketje

  1. Een pakketje fantasie

    soms toveren cadeautjes een grijns op het gezicht
    de ragfijne inhoud, van de verpakking ontdaan
    laat je misschien met rode wangen verdergaan
    of op kousenvoetjes zweven met beide ogen dicht

    Lenjef

    1. haha, geweldig! Een tip is dat je best de dingen probeert in de winkel anders zou het nogal eens verkeerd kunnen aflopen 😉

    1. je kunt het beter passen in de winkel. Dat kan nog lachen worden. Hou me op de hoogte 🙂 (P.S Wat vind je trouwens van mijn nieuwe lay-out?)

Geef een reactie

