Zelfportret

17 thoughts on “Zelfportret

  1. één beeld zegt meer dan 1000 woorden…
    laat staan de drie: zelfverachting, opluchting, schaamte…
    treffende weergave, al kan iedereen er een ander verhaal in zien
    knap.

  2. Alles heeft een reden

    zelf-bewust op een hoger intellectueel eiland leven
    omringd door heldiepe zeeën van onbegrip
    golven van domheid bij elk naderend schip
    de confrontatie kan een verwrongen zelfbeeld geven

    Lenjef

  3. Als je maar amuseert, echt bloed of nep, het maakt niet uit!

    In de kunstwereld en de fotografie heeft men altijd de wereld proberen te doen schrikken of de toeschouwer doen verwonderd toekijken.
    Dus, waarom zou jij dat niet mogen doen!

    Maar ik heb nog een vraagje, smeur je zo iedere maand met van alles op je gezicht?

    groeten zondagskind

    1. Als ik foto’s neem dan denk ik nooit aan wat anderen ervan zullen denken. Ik amuseer mij op die moment 🙂 Achteraf er foto’s van hebben is nog veel leuker. Ze bewerken doe ik iets minder graag. Ik heb er niet zoveel geduld voor 🙂

      Nee toch niet. Gelukkig maar 🙂

Geef een reactie

