Rond dik hoofd

Dat ik een complex over mijn dik rond hoofd heb, is geen geheim meer. En sinds ik in het bezit ben van een ipod touch, heb ik talrijke zelfportretten tot mijn beschikking. Ik hou er van om deze foto’s te analyseren. Welke pose bezorgt mij een zo dun mogelijk hoofd, welke make up flateert mijn gezicht en welke kledij draag ik het best?

Sommige dagen word ik zot van mijn hoofd. Dan zie ik enkel “een dik rond hoofd” in de spiegel en denk ik dat iedereen naar mijn “dik rond hoofd” zit te staren. Ondertussen heb ik al van vele ex-liefjes gehoord dat ik echt geen dik rond hoofd heb. Maar liefde verblindt en dus vertrouw ik hen niet.

Maar vandaag was ik het beu en besloot ik mijn dik rond hoofd te meten. En cijfers liegen nooit. Mijn hoofd meet exact 13 cm in de breedte en 18 cm in de lengte. U leest het goed. Ik heb een ovaal (de lengte komt ongeveer overeen met anderhalf maal de breedte) hoofd.

Zjesus. Waar maakte ik mij al die tijd toch druk om?Ik heb een perfect hoofd volgens “de boekskes”.

En nu weten jullie het ook. Je mag je pas maar druk maken als dat bewezen is aan de hand van cijfermateriaal !

22 thoughts on “Rond dik hoofd

  1. Spiegeltje, spiegeltje aan de wand…

    het zelfbeeld en geslepen spiegelbeeld
    geven een schijn
    van het echte zijn
    waarin men voor eeuwig is veroordeeld

    Lenjef

  2. onvoorstelbaar! ik heb onlangs een hele serie foto’s van je gezien, en nee, je hebt niet die plastieken artificiële typische VT4 “uitstraling” maar m.i. ben je een echte klassieke schoonheid, klassevol, “echt” vrouwelijk….tenminste als je die prettig gestoorde gekke bekken niet trekt 🙂

Geef een reactie

