Hij

Het is al een paar weken dat ik hem in het oog heb. En elke keer ik voorbij wandel, lijkt hij nog meer te schitteren dan de vorige keer. Hij is klein, fijn maar super elegant. Dat iedereen hem bewonderen achter het raam deert mij niet. Hij is mooi. Heel mooi. Een paar dagen geleden durfde ik dan toch de stap wagen om dichter bij hem te geraken. Ja, zelfs van dichtbij is hij prachtig. Dat iedereen zijn prijs weet, kan me niet schelen. Binnenkort is hij van mij en wind ik hem zo rond mijn vinger.

Ja. Volgende week ben jij van mij.
Jij ring.

5 thoughts on “Hij

Geef een reactie

