Zelfportret

33 thoughts on “Zelfportret

      1. Verblindt door de schoonheid van deze vrouw, sputtert een meubelmaker over een gebrekkige kast ???

        Telkens bij elke reactie mag ik weer genieten van een schone jonkvrouwe.
        Daar geniet ik weer van!

        1. Geen ruzie maken. Scura is een fotograaf. Die hebben het “recht” om langer naar een foto te kijken dan een gemiddelde persoon. Dus het is normaal dat hij na een aantal seconden naar anderen dingen kijkt dan het model op de foto ๐Ÿ˜‰

          Alรฉรฉ allebei bedankt voor de complimenten ๐Ÿ™‚

      1. Duidelijk, wil je ook als model dienen voor mijn Tunnel Project? Ik zoek nog dergelijke fraaie vrouwelijke vormen, prachtige benen, super achterwerk, mooie modieuze kousen .. ๐Ÿ˜‰

      2. Mag best in het straatbeeld gezien worden hoor Alimonia!
        Bij Tunnel Project mag je trouwens wel meer kleding aan hoor, anders trekt het ook zo de aandacht … ๐Ÿ™‚

  1. Odll speaking!
    Oeps, straks gaan ze nog denken dat ‘k voor de vrouwen ben!
    Welja lieverds, ik wou jullie eigenlijk mijn nieuwe aanwinst laten goedkeuren, en, is ze ‘check’? ๐Ÿ˜‰

    Alimonia, ge stoatr snel ip wi!

  2. Alimonia,
    Zijn die lijnen op je benen van een doorzichtige kous of zijn die er op getekend met een stift…bodypainting!!!
    ach, waar die gasten op letten zeg, een scheve kast, weet je ik zie een mug zitten op de vloermat! ๐Ÿ˜‰
    groetjes
    Daniรซl
    schune foto!

    1. Je zult lachen eh, maar deze nacht ben ik gestoken door een mug…. Alรฉรฉ ik hoorde toch iets zoemen rond mijn hoofd en ik heb nu een beet in mijn wang :/

      Oh dat zijn trouwens mijn benen niet dus ik zou niet weten of het kousen of bodypainting was ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

