Verwarde clown

21 thoughts on “Verwarde clown

  1. Alimonia,
    Dat is een foto voor aan een fotowedstrijd mee te doen!
    Maar ja, ik weet het uit vroegere post op je blog dat je aan fotografiewedstrijden een echte zware hekel hebt. Dus is het O.K. hoor, ik geniet wel van deze unieke kijk op de wereld door het glas van iemand anders bril.

    groetjes,
    Daniel

  2. Heb ik je ooit verteld over die verwarde clown waar ik over heb gedroomd?
    Waar mijn verhaal de clown op is geschreven?

    Nee?

    Dan zal ik dat ooit nog eens doen.

    1. Lol. Kan u zien wanneer ik reacties lees?
      Ik was trouwens gisteren in New York en ik zag u daar hangen op MEGA grote affiches !

      Wel vreemd dat mijn foto er naast hing 😉

Geef een reactie

