De strijd van de emoties

26 thoughts on “De strijd van de emoties

  1. Alimonia,

    Je foto’s vertellen zo veel dat het goed is om er geen tekst aan toe te voegen!
    “Echt weis gedaen” zouden ze in Gent zeggen.
    PS: er eens een foto bij doen met een donkere zwarte zonnebril op, dan kan je alle zandstormen trotseren beste woestijn nomade! 😉 zelfs de stormen des levens…

    groetjes,
    Daniël

    1. Ah Daniel 🙂 Kwas eerst nog aan het twijfel er iets bij te zetten, maar ik dacht: foert. Laat ze maar eens denken wat ik wil zeggen met mijn foto’s. Ik heb ze al in de juiste volgorde geplaatst om jullie op weg te helpen 😉

      P.S Ik heb geen zonnebril !

      1. je hebt geen zonnebril…ja natuurlijk niet, is ook niet nodig in een met zwart papier behangen slaapkamer! 😉

      1. Ja, een hoofddoek maakt dat het gezicht en vooral de ogen veel uitgesprokener zijn.
        Dus ook uitzonderlijk MOOI!

        Nog steeds verwarde groet uit Amsterdam-ZuidOost
        PS1: ik zal voortaan iets teneergeslagen kijken ….

Geef een reactie

