BIFFF

Binnen enkele dagen is het zo ver. Dan heb ik eindelijk vakantie. Het is misschien onwaarschijnlijk, maar ik heb een ganse week verlof. Eerlijk gezegd komt mijn verlofperiode niet ongelegen want zowel mijn lichaam als geest hebben er dringend nood aan.

Omdat ik een beetje allergisch ben aan de zon, ga ik een ganse week naar het BIFFF-festival. Ook wel Belgian Internation Fantastic Film Festival genoemd. Een ganse week zal Alimonia zich vrijwillig laten opsluiten in een grote cinemazaal in Brussel om er de meest griezelige films te zien.

Is dit niet de ideale manier om mij tegen het lijf te lopen? Ik vertel er wel direct bij dat  de kans dat u mij naakt zal zien vrij groot is aangezien ik mij kandidaat heb gesteld voor de bodypainting contest. Maar wees niet bang. Spreek me gerust aan. Ik zal niet bijten. Toch niet als ik beschilderd word.

Kom dus volgende week allemaal naar het BIFFF-festival want ik zal mijn lichaam ten toonstellen voor het goede doel. Het is maar omdat mijn dik hoofd en perfecte borsten zich daar perfect toe lenen.

Foto’s zullen wel niet op de blog verschijnen.

Maar u kan mij altijd komen bewonderen op het BIFFF festival !

17 thoughts on “BIFFF

  1. Dag Alimonia,

    Komen bewonderen!!! Je zegt heel negatief: mijn dik hoofd en mooie borsten!!!
    Had je nu geschreven ; mijn mooi hoofd en dikke borsten! Had heel iets anders geweest, en werd het mischien een stormloop? 😉

    Je mag je P.R. beter verzorgen, ja ik weet het, ik ben vandaag heel kritisch, maar het moet! Want ik kom er ook bodypainting doen, wel met een blondje als model, maar kom ja, euuuu die stelt geen moeilijke vragen en is heel vlug kontent. Wat een voordeel is voor een kunstenaar, leve de kunst!!! meer moet da nie zijn!

    De groeten,
    Daniël

    grtjs, Daniël

      1. Uw bescheidenheid siert jou!

        Vooral dat winnen!

        Maar ik doe mee bij de beroeps, de amateurs is toch een andere reeks hé… 1_0 😉 lol!!!

        D.G.

          1. miljaar… miljaar… kan ik nog iets goed maken???

            Miljaar …miljaardejueuuuuu…laat ik hier de kans op een knappe, slimme brunette liggen!

            ja sorry, maar soms heb ik zo van die beroepsafwijkingen hé

            grtjs , D.G.

Geef een reactie

