Zelfportret

21 thoughts on “Zelfportret

  1. Alimonia,

    Bij wie ik je moet klasseren als kunstfotograaf dat weet ik niet, onder de fotografie ken ik nou niet zo goed de betere kunstenaars.
    Maar bij de beeldende kunstenaars zou ik durven stellen dat het een pose is die de grootmeester in de beeldhouwkunst RODIN wel zou gebruikt hebben.

    Gewoon gezegd: heel mooi en vakkundig afgewerkt!!!
    Proficiat!

    groetjes Daniël Gustaaf

      1. Maar alee,waarom zou dat nu niet goed zijn??? waarom vind ik dat een goede foto, wel, je spieren rond je nek, je sleutelbeen en hals staan getrokken, geven schaduweffecten, de rondingen van de schouder heel goed weer, daardoor krijg je zwart/wit en grijscontrasten. Met dieptezicht als gevolg wat heel beeldend is!!!
        Of zie je liever een foto van een plat kaasje op een wit bord?
        Wees blij met je talent zeg…

        grtjs, D.G.

      1. ‘k zou zelfs meer durven zeggen: als alle andere foto’s van je op het net voorspel zijn, en al hetgeen je geschreven hebt de effectieve daad, dan is deze foto het ultieme orgasme!

        tja, ‘k weet het, ben een beetje in een romantische bui vandaag 🙂

Geef een reactie

