Muziektip 37

Als ik een man was geweest, dan zou ik zeker verliefd zijn geweest op Sharon Den Adel. Ze heeft namelijk alles wat een man van een vrouw verwacht. Ze is natuurlijk mooi, heeft een aanstekelijke stralende glimlach én zingt als een angel.

Diezelfde “angel” heeft sinds kort met haar group Within Temptation een nieuw album uit: “The Unforgiving”. De plaat is, net zoals Sharon, een pareltje. Lekkere catchy (met een zeer hoog meezinggehalte) soft metal.

Volgende nummers zijn zeker de moeite waard om eens aandachtig te beluisteren: “Shot in the dark”, “In the middle of the night” (met de rauwe stem van Sharon), Iron (met zéér catchy refrein), “Sinéad” (drum die samen met de strijkers en synthesizer het nummer stuwt en uitbarst op 3’37”), “Murder” (“boze” Sharon in het refrein) en “A demon’s fate” (let zeker op de geweldige gitaarsolo op 4’10”).

31 thoughts on “Muziektip 37

  1. dag lieve alimonia, is inderdaad een zalige zangeres met een prachtige stem, en sublieme nummers. wereldklasse.
    maar sta me toe een onbenullig opmerkingetje te maken: ik vrees dat jij geen moer weet wat een man van een vrouw verwacht!
    slaap wel en veel en goed hé meiske!

      1. wat ik dus vreesde…
        i rest my case!

        denk gewoon eens mee:
        na 30 jaar hangen die zwoele lippen op de plaats van de borsten
        na 30 jaar hangen de borsten vooraan de billen
        en na 30 jaar valt er niet veel boeiends meer over die billen te zeggen!

        maar een vrouw, die je na 30 jaar nog kan laten schateren van het lachen….dat was een van de beste prioriteiten destijds.

      1. heu, waarom zou ik elders een fletse hamburger eten terwijl ik thuis filet mignon heb?

        en nee, ik ben inderdaad geen echte vent, drink geen bier, ken niks van sport, en ik hou van mijn vrouw….stom hé 🙂

  2. Allez, ben niet de enige die van het ‘Rode type’ moet hebben.

    Maar ik geef Maddox gelijk in zijn statement!
    En, ik drink eveneens geen bier, wijn, Likeur, sterke drank.
    En , ik praat niet over snelle wagens (noen dit verloren kapitaal)
    En, ik kijk ook niet naar voetbal
    En, ik …. vul de rest maar zelf aan!

  3. Alimonia,

    Ge kent mijn lang gerekte commentaren ondertussen al wel hé !!!
    Maar deze keer HEB JIJ GELIJK!!!
    Het is een mooie vrouw, prachtige stralende lach en heel sprekende ogen.
    Mooie stem enz…

    Nu ken ik nog mooie vrouwen, die verstandig zijn, en ook mooie domme…en ken lelijke vrouwen die verstandig zijn en ook lelijke domme…
    Juist zoals bij de mannen! En bij die slimme, lelijke, mooie , domme mannen of vrouwen zij er met een goede inborst en met een slecht karakter…

    Eerlijk gezegd, haar karakter of haar verstandelijk niveau ken ik niet, dat stoort me ook niet…het is toch leuk om naar een mooie mens te kijken die mooi zingt! Voor de rest is het haar leven.

    Bewijs: moest jij lelijk, dom en lomp zijn, je blog zou geen succes hebben en was al lang opgedoekt. Alle commentatoren genieten toch ook van je fotosnoetje 😉 je moet eens uitrekenen welke post er de meeste reactie’s krijgt? Juist Alimonia, deze met een tikkeltje blo… 😉

    de groeten,
    Daniël

Geef een reactie

