GSM-nummer

Het was in de trein dat ik hem leren kennen had. Een Orlando Bloom look-alike. Hij was niet enkel knap, maar bracht een gevoel bij mij naar boven dat ik al maanden niet meer gevoeld had. Lust. Enkele blikken en een schattige lach waren genoeg om mij volledig van de kaart te brengen. Na (heel) lang aarzelen besloot ik om voor deze ene keer mijn gevoel te volgen en mijn gsm-nummer op te schrijven. Subtiel gaf ik het stukje papier aan hem. Zijn ogen glinsterden als nooit te voren en we begonnen een gesprek. Nog diezelfde avond hadden wel al onze eerste date. En wat voor één! Het spetterde zo hard dat ik mijn emoties niet meer kon bedwingen en in huilen uitbarstte.

Weken aan een stuk gingen we met elkaar om. We vlogen van de ene date naar de andere en gedroegen ons als een stel. Maar we waren het niet. We deden alles wat een normaal koppel deed, maar we hadden geen relatie. Daar had ik voor gezorgd. Maar relatie of geen relatie, ik gaf hem wat hij nodig had. Mijn lichaam en mijn geest.

Alles verliep vlekkeloos, tot op een gegeven moment het hem duidelijk werd dat ik een emotioneel wrak was. Of is het normaal dat je op elke date in huilen uitbarst? Zomaar? Juist ja. En dus vroeg hij tijd want ik slorpte te veel energie van hem op.

Ik gaf hem tijd. Ondertussen zijn we één maand verder en heb ik er niets meer van gehoord, maar eigenlijk verwondert mij dat niet.

Maar niet erg. Ik heb mijn lesje nu wel geleerd. Ik geef nooit nog mijn gsm-nummer aan een vreemde.

Nee.

Ik zal het hunne wel vragen.

12 thoughts on “GSM-nummer

  1. Alimonia,

    Och ja, ik vind dat normaal wat je allemaal doet!
    Onze ouders deden dat niet…maar in hun tijd bestond den GSM dan ook nog niet!
    En daten is zo oud als de mensheid! In den oertijd, bij de holbewoners…wel ja, dan ruilden ze elkaars tam tam 😉 ! Wat is’t verschil? Geen. Er werden dan ook pogingen en doen alsof gedaan om zich voort te planten hoor 😉 anders zouden wij hier nu niet rond lopen en daten. 😉

    grtjs,
    Daniel

  2. iedereen mag mijn nummer hebben: of ik verlies mijn gsm, of ik vergeet mijn gsm, of mijn gsm is plat, maar zelfs al ligt hij daar te rinkelen dan neem ik toch niet op als het mijn vrouw of dochter niet is.

  3. niet iedereen kan met een atypische vrouw, 24 jaar, eigenwijs, realistisch, creatief, droge humor, koppig, nieuwsgierig, jaloers, dramatisch, onzeker, diepgaand, dwarsligger, onbegrijpelijk, eerlijk, lief, emotioneel, pessimistisch, sarcastisch, gevoelig, beleefd, speciaal, muzikaal, dromerig, warrig, analytisch, observerend, verlegen, raar, betrouwbaar,…. omgaan, Alimonia.

    Maar met een gsm-nummer geven doe je écht geen kwaad… 😉

Geef een reactie

