Zelfportret


17 thoughts on “Zelfportret

  1. Alimonia,

    Ik hoop dat alleen die agressie en angst die in de schaduw zit van de foto, alleen maar in je schaduw zit en niet in de echte Alimonia!

    Mooie, kunstvolle foto, en de bla bla op de muur getekend stelt me gerust in die zin dat ik denk het een hint is naar zij die je blog met een korreltje zout nemen…

    Verder heb ik alleen nog te zeggen dat ik denk bla bla bla… 😉

    grtjes,
    Daniel

          1. Dacht ik wel!
            Zo iets brand zich overal in.
            Alleen hopen dat ze de muur niet herverven ;-). Al hoe wel de zwarte schaduw er doorheen zou komen als roet in een schouw! Krijg dat ooit weg…maar moet dat wel???

Geef een reactie

