Keuze

Wat verkiezen jullie? Stijl of krullend haar?

35 thoughts on “Keuze

  1. Mag ik voor de tetten gaan?

    Lol รฉ pol! Ik hou niet van stijltangen (maakt je haar kapot), daarom de krullies.
    Liefs! ๐Ÿ™‚

  2. Krullen! Jouw haar lijkt op dat van mij. Al is het jouwe nog wel iets langer. Zelfde kleur en zelfde krullen wel. Toch niet slecht?

  3. Het staat je allebei goed. Maar stijl geniet mijn voorkeur ๐Ÿ˜‰ Vermoedelijk gaan de meeste mannen voor krullend haar kiezen omdat ze euh… afgeleid zijn door iets ๐Ÿ™‚

  4. Ik denk dat op tijd eens wisselen van kapsel het beste is. Ben je het beu dan probeer je iets anders…
    Maar bij jou vind ik licht krullend toch net iets toffer. Een beetje stouter zelfs…

  5. “Je reactie is in afwachting van moderatie. ”

    hรฉ, da’s nieuw! ik sta blijkbaar op de zwarte lijst! gelukkig zijn er nog vaste waarden in het leven…story of my life!

  6. Ikzelf heb krullen, dus ik kies altijd voor stijl haar. want meisjes met stijl haar hebben nu eenmaal meer kapselkeuzes *blabla*. Bij jou kies ik krullen, het maakt je interessanter!
    Ik heb al een beetje rondgewandeld op je blog, prachtig geschreven, ik kom hier nog.

  7. Ik kom hier via via terecht en ik moet zeggen dat jouw verhalen mij wel aanspreken. Ik ga zeker eens terug komen piepen. Mooie foto’s trouwens en ja ik kies ook voor de lieve krulletjes.

Geef een reactie

