Sweet gothic


10 thoughts on “Sweet gothic

  1. Alimonia,

    Ja, vind ze mooi, je gothic juwelen, past bij jou !
    Foto is ook goed !!!
    Mag ik je een hint geven van een blog uit Engeland, deze kunstenaars leven echt 1000 jaar terug in hun eigen wereld. Maken prachtige juwelen, maskers…

    groetjes,
    Daniël

      1. Ach Alimonia, geef niet ze…iedereen gaat er al eens ” over ” . Nu gewoon rond wandelen in plaats van rondlopen, je zal minder opvallen ;-))

    1. Ja heerlijk toch? Al vind ik het een tikkeltje te “fake”. Maar deviantart zit vol met talent. Geduld. Vanaf het moment ik (eindelijk) een zelfontspanner heb…ga ik ook zo’n dingen kunnen maken 🙂

  2. Heb ik je ooit verteld dat ik een zwak heb voor gothic vrouwen.

    Maar weinig vrienden weten dat en die het weten kijken me altijd erg raar aan omdat ik totaal anders ben.

Geef een reactie

