Het aangepast metrokrantje

Het zal jullie de laatste dagen zeker niet ontgaan zijn dat er sinds kort hier en daar ‘aangepastemetrokrantjes te vinden zijn. Nu, geloof me vrij, u hoeft zich geen zorgen te maken ! Ik zou het kunnen verbloemen, maar ik zal voor één keer rechtuit zijn.  Ik wil meer bezoekers. Maar het probleem is dat ik geen geld heb om een advertentie te betalen en duszo zoek ik al een paar weken achter een eenvoudige (maar toch gratis) manier van adverteren. En die heb ik sinds een paar dagen gevonden, namelijk het aangepast metrokrantje.

Ik probeer aan de hand van mijn artistieke kunsten *kuch* en humor het metrokrantje iets aanlokkelijker te maken zodat meer mensen mijn metrokrantje lezen, de foto’s bewonderen en bijgevolg subtiel de link die er bijgeplaatst is, te zien.

Dus. Mocht u eendezer een speciaal metrokrantje vinden, probeer u dan in te houden en het niet mee naar huis te nemen om in te kaderen en op te hangen aan de muur in uw living, maar laat het rustig liggen in de trein zodat andere mensen mijn “advertentie” kunnen zien. In ruil hiervoor bezorg ik u wel een persoonlijke handtekening.

Hier een paar kunstwerkjes:


21 thoughts on “Het aangepast metrokrantje

  1. Alimonia,

    Goed gezien!!! brengt me echt op goede ideeën. durf zelfs meer zeggen: ik ga je idee pikken!!!
    Maar vind je kunstwerkjes iets te braaf, Zet er eens een wat strafferre commentaren bij ! Wie zou er jou tegenhouden?

    Ik ken zelfs iemand die boodschappen achterlaat op W.C.papier in de stationtoiletten…

    de groetjes,
    Daniel

  2. Haha, elk promoot zijn blog op zijn manier.

    Wij hebben eens geprobeerd onze blog te promoten door hem een eigen profiel te geven op een datingsite. We hebben ons kromgelachen met zijn geliefkoosde film (my life as a blog), tv-programma (bloggen), politieke partij (Vlaams blog). Maar veel heeft het niet uitgehaald. Na minder dan een dag hadden de beheerders dat profiel gewist.

      1. Ik heb foto’s gemaakt met de link van mijn blog op. Gewoon naam, emailadres en de link van de blog. Ik heb één van mijn foto’s als achtergrond gebruikt. Via Vistaprint heel goedkoop.
        En het heeft effect! Ik spreek soms wildvreemde mensen aan om te vragen of ze eens willen poseren, en als je dan een kaartje geeft dan schept dat vertrouwen.
        Mijn foto is wel heel wat braver 😮

Geef een reactie

