Zelfportret – Muziek

22 thoughts on “Zelfportret – Muziek

  1. Alimonia,

    Picasso had ook zijn ” blauwe periode ” tijdens zijn leven als kunstenaar!
    Echt wel een mooie periode! Deze blauwe periode in zijn sdchilderkunst beleefde hij tussen zijn 20 en 25 jaar!
    Toevalligheden inspireren me steeds, vooral als het de schoonheid in de kunst is.
    Prachtige foto’s, had Pablo Picasso nog geleefd je was zeker zijn muze 😉
    Vind het leuk dat je deze stijl kiest!

    de groetjes,
    Daniël

      1. kunstenaars leven in een soort isolement, en eenzaamheid…ja, als dat de noemer is voor concentratie bij het schilderen van een schilderij of het spelen van een prachtig muziekstuk op de cello, je zou het zelf moeten weten dat deze momenten overkomen als isolement en eenzaamheid bij de toeschouwer omdat zij dan niet bij ons kunstenaars kunnen binnen komen in onze denkwereld, we hebben ons zelf dan teveel nodig!

        PS: Picasso zat die zelfde periode met het verlies ( dood ) van zijn grote liefde, nog 8 keer hertrouwd of zoiets, maar het kwam nooit meer goed!!! Eenzaam hé Alimonia…maar je hebt daar wel een punt in je reactie op mijn reactie!

        groetjes,
        Daniel

    1. Ik draag héél vaak zwart (voornamelijk als ik mij minder goed voel), maar ik heb toch hier en daar een paar kleurrijke bloesjes.

      Trouwens de headphone is niet van mij 🙂

  2. Blauw is overduidelijk je kleur, en jij kan blijkbaar zelfs weg met dat “electric blue” dat tegenwoordig precies zo mode is.
    Die ogen, schitterend opgemaakt!
    Knap!

Geef een reactie

