Facebook

Wie wilt er facebookvriendjes met me worden?

13 thoughts on “Facebook

  1. Wat is nu eigenlijk het nut van smoelboek?
    Ik vind het in wezen nogal vreemd dat men duft te stellen dat je dan ‘vriendjes’ bent met iemand.
    Ofwel hou ik er een andere interpretatie op na betreffende ‘vriend’ of zijn van iemand.

    Langs de andere kant vind ik het nogal evenzeer vreemd om te zeggen dat het een ‘sociaal netwerk’ is. Zal waarlijks ook een andere interpretatie hebben op ‘sociaal netwerk’?

  2. Alimonia,

    AHA, je wenst meer gevarieerde reacties lees ik hier ergens !!!

    Dan zal ik beginnen bij mezelf en alleen nog ernstige, opgepoetste reactie te geven i.p.v. die ” opmerkingen” altijd. 😉 ha ha

    Hoop alleen dat jij niet te serieus wordt, dat je korreltje zout, je pepersmaakje af en toe, blijf behouden in je teksten.

    groetjes,
    Daniel

  3. sorry, ik waag me maar niet aan FB
    Ik steek al tijd genoeg in het loggen en reageren, FB kan er écht niet bij
    Dan blijven we toch wel vriendjes hier zeker?

Geef een reactie

