Subtiliteit

Sinds ik een paar weken terug afgewezen werd door mijn obsessie, heeft mijn zelfvertrouwen een serieuze deuk gekregen. Al de zogezegd signalen die ik had opmerkt, bleken er uiteindelijk nooit geweest te zijn. Tot op heden denk ik nog steeds na over bepaalde situaties. De achtervolging bijvoorbeeld. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij mij aan het volgen was. Alhoewel. Misschien volgde hij iemand anders of was het gewoon allemaal puur toeval.

Hoe je het ook draait of keert, correcte antwoorden zal ik nooit krijgen. Hij wees me af en sindsdien gunt me geen enkele blik meer. Het is alsof ik iemand vermoord heb en hij mij verafschuwt. Veel vraag ik niet. Een paar antwoorden om mijn zelfvertrouwen wat meer op te krikken. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

Sinds de pijnlijke douche waag ik mij niet meer aan het analyseren van versierpogingen van mannen. Ik begrijp er gewoon niets. Toegegeven, mijn versiertrucs zijn niet veel duidelijker. Ze zijn nog ingewikkelder. Mannen worden helemaal zot van mijn pogingen. “Ben je nu wel of niet in mij geïnteresseerd?” vragen ze mij dan uiteindelijk. Waarop ik hen meestal hartstochtelijk kus om hen de volgende dag een briefje “sorry” toe te stoppen en uit hun leven te verdwijnen. Tja.

Soit. Mocht één van jullie geïnteresseerd zijn in mij, laat het dan hieronder duidelijk (!) merken, want de tijd van subtiele spelletjes is voorbij.

24 thoughts on “Subtiliteit

  1. Alimonia,

    Hoe ! wat ! De subtiele spelletjes voorbij??? Ik dacht dat je er nog moest aan beginnen???
    Ja zeg, niet meer geïnteresseerd !

    Heb ik nu het zelfde karakter als jij? 😉

    grtjs Daniël

  2. Spelen is toch echt één van de fijnste pleziertjes Alimonia.
    Als je nog wat regeltjes en trucjes wilt weten, je weet mij te vinden hè. Subtiliteit wint het uiteindelijk altijd.

    Liefs

  3. Je intrigreert me op een vreemde maar leuke manier. Ja, ik heb interesse in jou, al is het maar om je mysterie te ontrafelen. En als het moet kunnen mijn versierpogingen zelfs keiduidelijk zijn!

          1. Alimonia,
            Daarna alle liefdesbrieven op je blog plaatsen zekers, met naam en adres van afzender!!! kwestie van subtiele spelletjes te spelen !!! jij sloeber 😉

            Daniël gustaaf

              1. Alimonia,

                Heb je die nog? daar staat toch al schimmel op !!! alé, een mandje peren, een bakje aardbeien, een savooikool… 4 jaar geleden… kan je de reuk en schimmel van je koelkast op je blog zetten??? Dat zou pas subtiel zijn hé , vind je ook niet? 😉
                grtjs, D.G.

                  1. Alimonia,

                    Vind je dat ook al subtiel ! de cadeautjes voor je mama open doen , en voor jezelf houden? die lingerie was eigenlijk niet voor jou bedoeld hoor !savooikool wel 😉 Maar kom, nu niet zoooooo erg, het blijft in de familie, en je kan het haar nog altijd eens uitlenen.
                    Aja ! je kan al veel zeg, zo met je handje wuiven ??? heel flink zeg…kan je ook heel subtiel eens met je voeten wuiven? 😉
                    grtjs, D.G.

  4. Voordat ik mijn liefdesbrief naar je ga sturen, had ik toch graag wat meer van je geweten. Kun je koken? Hoe zit het met de andere huishoudtaken, zie je daar tegen op? En natuurlijk de lichamelijke onderonsjes, heb je bepaalde voorkeuren? Ik ga het hier niet in detail naar voren brengen, maar misschien kun je me die zaken even mailen en dan kunnen we kijken of we tot een match komen. Je kent mijn mailadres ondertussen en ik wacht in alle spanning je antwoord af. (heeft zweethanden gekregen bij het typen van deze reactie en zoek elders verkoeling)

Geef een reactie

