Oud en nieuw

Aan jullie de eer om te raden welke GSM mijn oude was en welke nu de nieuwe is. Voor degene die het echt niet weten, heb ik een kleine subtiele hint op de foto verstopt !

Beide exemplaren heb ik trouwens gekregen. Ik kan geen geld geven aan een GSM. Daarom dat het ook zo lang geduurd heeft voor ik een nieuwe in mijn bezit had. Maar zo zie je maar, geduldig zijn, wordt soms beloond.

Vanaf nu ben ik altijd en overal online beschikbaar en kan ik jullie nog sneller van antwoord voorzien.
U heeft geen excuses meer om mij niet te mailen of geen reactie op mijn blog achter te laten.

P.S Nee ik heb ze niet gestolen van iemand !

20 thoughts on “Oud en nieuw

  1. Alimonia,

    De oude is de Nokia, want je hebt er de sim kaart uit verwijderd om in de nieuwe te plaatsen! klopt dat?

    grtjs,
    DG

      1. ja natuurlijk, het zou me verwonderd hebben moest je het anders hebben aangepakt, vandaar mijn keuze op die Nokia, zo krijg ik je teminste uit je schelp!!!
        Ge ziet, die nerds hebben verdomd nog leepe trukken hé juffrouw! 😉

          1. Alimonia,
            Dank je wel!!! je bent echt een super schatje! Hoe is het mogelijk zo een nerd te weten gelukkig maken…t is alsof jij je blonde haren donker kleurt…blondje??? 😉 Vanavond stuur ik die andere 9 knappe grieten de laan uit en krijg jij een reisje terug ! 2 dagen Wenen, maar je moet er honderd kg ajuinen voor pellen (voor s.o.s mijn pietje)
            grtjs, Daniël

  2. MIj maakt het niet veel uit welke de oude en nieuwe is. Als ik u binnenkort kan bereiken, is mij meer dan genoeg. Ik zie ons al ons eerste afspraakje maken, knusjes gezellig op een terrasje vergezeld door het zonnentje. Alletwee nippend aan een alcoholisch drankje dat ons in hogere sferen brengt. (die betaal ik uiteraard) Elkaar verliefd in de ogen kijken, terwijl de tijd voorbij vliegt. Ik, die jou voorzichtig bij de hand neemt en een hartstochtelijke kus op je lippen druk. Bij het zien van dit tafereel zullen de omstaanders denken: ‘kijk, hoe mooi kan de liefde wel niet zijn’ en ze pinken een traantje weg bij het zien van zoveel passie.

  3. IJzig koud blijft het aan deze kant. Gewoon omdat ik nog steeds met een koelkast rondloop. Daarbij heeft mijn laptop ook een nieuw scherm, “kapot, koop maar een nieuwe”.
    Ons contact is dus voorlopig bevroren. Maar misschien kan een foto van jouw lieftallige glimlach op een nieuw blog het een en ander ontdooien.
    Beleefde groet

Geef een reactie

