35 thoughts on “More than sexy

      1. De oudezer…, getolen op de trein, nog steeds niet terug? maar ach kom, nu heb je een mooie , nieuwe en hij staat je goed! zelfs met de knopjes open 😉
        D.G.

          1. Reuma? Heb je niet te lang gestaard naar mijn foto’s? Ben jij degene die 50 keer op de laatste foto heeft geklikt???

            Ik ben ontzettend verliefd op mijn nieuwe blazer 🙂 Hij staat stoer, sexy en toch elegant.

            1. Dat 50 keer aanklikken! Ach ach…de paus van Rome wil gewoon eens zien wat er straks als toeriste op hem afkomt!
              Denk dat hij er niet zo gerust in is? of juist wel ? Familie van jou???

              grtjs, D.G.
              PS: een keuze maken hé, ’t is stoer of elegant?

  1. Ach het ging over de blazer?!! Ik had eerst niet gezien dat je een blazer aan had! 😉
    Trouwens de gitarist was inderdaad héééél indrukwekkend in de Bozar! Jouw lerares op cello was dus die roodharige op stilletto’s?

  2. En wie is dit mooie model? Toevallig nog vrijgezel, gelieve dan gsm-nr en of emailadres door te geven. Ik ken nog een kerel (met bijna six-pack) die wel eens een etentje met haar wil hebben. Tis ene toffe, ik ken hem persoonlijk.

      1. Euh, ik heb hem dat juist gevraagd. Hij zei mij dat hij nog enkele maanden nodig heeft. Waarom, weet ik niet precies, zo goed ken ik hem niet. Hij zei iets over zijn fototoestel dat gemaakt moest worden, of zoiets. Maar na enkele maanden trainen, euh ik bedoel, ja gewoon, dan is zijn toestel gemaakt en zal hij voor foto’s zorgen.

          1. Ik kan hem plotseling niet meer bereiken. Precies of hij van de aardbol verdwenen is. Na enkele maanden zal hij wel terug verschijnen, ik ken hem. Als het voorstel dan nog geldig is, zal ik hem terug contacteren.

Geef een reactie

