Rome – Foto’s deel II

13 thoughts on “Rome – Foto’s deel II

  1. Een verderzetting van een knallende reportage! De luchthaven van Rome, fun…., roept rare herinneringen op, in 2004 de aansluiting naar Brussel gemist toen we van Marokko kwamen en we moesten daar blijven overnachten, een hele onderneming met 4 personen.
    Je bent net zo knap als ik me had voorgesteld. Fijne zondag. Joke

  2. Foto’s zijn heel mooi. Ik ben er geweest toen ik in mijn laatste jaar zat, de bewuste Rome reis. Helaas had ik toen al mijn ex leren kennen een week voordat ik vertrok. Je kunt wel begrijpen dat ik niet zoveel van Rome gezien heb maar meer met haar bezig ben geweest. Ik hou er hele fijne herinneringen aan over zeker omdat ik in de bus telkens mijn roes moest uitslapen omdat we elke avond via het balkon onze kamer verlieten om de disco’s op te zoeken. Alleen de trevifontein mis ik nog of komt er nog een derde reeks.

    1. Aan de trevifontein waren ze toevallig aan het werken. De jaarlijkse opkuis van al het geld dat de mensen erin gooien. Ik heb gevraagd of ik een paar rugzakken mocht dragen om te helpen 😉 Natuurlijk heb ik er dan geen foto’s van genomen !

  3. Alimonia,

    En bij thuiskomst bakte je lieve mama lekkere pannekoeken voor jou!!! ja toch. 😉

    Wat een ontvangst!

    groetjes,
    Daniël

Geef een reactie

