Black swan – 2

8 thoughts on “Black swan – 2

  1. Alimonia,

    Mag ik zo vrij zijn een tip te geven ivm kleur!

    Indien je bij deze rode kleur, en het blauw van je ogen nog een kleur zou bijvoegen gebruik eens lila. Het maakt niet uit waar op je gezicht, maar dat zou echt een prachtige combinatie zijn, vooral omdat het wit/zwart van je huid en de wenkbrouwen en wimpers niet storend zijn , zij zijn hier alleen maar duidelijk als een soort omlijstingslijnen van het totale gebeuren aan kleur aanbreng.

    Je bent wel artistiek goed bezig!

    Ik geniet van kunst, dat weet je ondertussen al wel zekers 😉

    groetjes,
    Daniël

    1. Ik wou het “sober” houden. Zo kwamen de belangrijkste elementen naar voren, namenlijk mijn ogen. En die spreken. Als je goed kijkt zie je verdriet…. Aléé dat zou toch de bedoeling moeten zijn 🙂

    1. Ik waardeer je eerlijke mening. Ik snap dat deze foto niet populair zal worden (ik lijk nogal ziekelijk), maar ik hou er wel van. Op een artistieke manier. Hij bezit iets “freaky” en dat is wat ik wou overbrengen.

      1. Maar hij benadrukt wel je enorm mooie blauwe ogen. Heb een kleine bewerking gedaan, ik hoop dat je het niet erg vind. Als je vindt dat het niet kan, zal ik hem ook onmiddellijk verwijderen.

Geef een reactie

