Quote van de dag

Ik keek in de rivier om mezelf te zien
toen ik er ineens inviel.

9 thoughts on “Quote van de dag

  1. Bij het kijken naar rivieren en er in mijn geval soms bijna in verdrinken denk ik dus altijd direct aan mijn groet vriendin River, voor mij zou die sprong geen straf zijn.
    Te lang kijken in de spiegel van het water is echter niet goed, denk maar aan Narcissus,

  2. Het water in rivieren beweegt meestal woelig en chaotisch, daardoor is het wateroppervlak verstoord en niet vlak genoeg om te kunnen spiegelen.
    Kan je je niet beter een vijver, een rustiger wateroppervlak, kiezen om jezelf in te spiegelen? 😉

  3. Alimonia,
    Spiegelbeeld van jezelf, is je zelf tegenkomen en kan je struikelen, ja ja zoals je het hier zo mooi formuleerde! groetjes Daniel

Geef een reactie

