Zelfportret

9 thoughts on “Zelfportret

  1. Wauw! Wat een prachtige, uitdagende foto. Het contrast tussen de donkere, zwarte kledij en je melkwitte huid is erg appellerend. Een mooie houding, hoewel ik het jammer vind dat je zwarte krullen voor een groot deel verborgen blijven.

    Ga zo door…? 🙂

  2. Zou ik mijn mening geven? Ja, natuurlijk wel, zo ben ik nu eenmaal. Rechtuit. Ik vind de foto niet sexy. Het pakje is het misschien wel (net als A. zelf), maar het komt volgens mij niet tot zijn recht in dergelijke foto. Sorry. Niet sexy voor mij dat zelfportret.

  3. Ik vind dit nochthans een knappe foto. Lijkt me zeer moedig om dit soort foto’s van je eigen te trekken en dan nog is te publiceren. Goed gedaan!

  4. Alimonia, je moet het maar doen hè, niet gemakkelijk, en gezien je dit doet voor de eigen ervaring , je eigen fotografie als een kunstvorm, je hiermee je artistieke gave wilt ontdekken kan ik dit alleen maar positief steunen en toejuichen. Groetjes, Daniel

  5. Come on Alimonia, it’s perfect, just enough for my eyes, for my mind. You don’t need to be naked to be attractive, that’s all. Beautiful white…white…white places 😉 Mmm, t’s time to shake !

Geef een reactie

