Mallorca

Ik weet niet waar u zich de laatste dagen bevond, maar ik lag de afgelopen dagen op een Spaans eiland, Mallorca genaamd. Mijn allereerste strandvakantie ooit, maar ik had het nodig. Mijn hoofd zat de laatste tijd zo vol dat ik nood had aan “niets doen”. En rusten konden we maar beter doen, want we hadden onze energie nodig voor Palma de Mallorca, Soller, Port de Soller en Valldemossa te bezoeken. Hierna hadden we het allemaal wel gezien en genoten we voor de rest van de zon, de zee, het strand en de cocktails.

5 thoughts on “Mallorca

  1. Alimonia,

    Zo te zien, een leuke vakantie gehad!
    Mooie weergave via de foto’s hoe je vakantie is geweest.
    En je ziet duidelijk dat je lekker bruiner en bruiner werd , dag na dag…deze opgedane energie zal je nog goed doen hier bij ons tijdens de regendagen.

    Mag ik je reeds zo een volgend verlofje wensen? 😉

    Groetjes,
    Daniel

    1. Ik had ze beter in volgorde geplaatst dan was het nog overzichtelijker en duidelijker geweest 😉

      Regen? Waar zie jij regen?

  2. Mooie foto’s, heel sfeervol. Alleen ben je niet geweest, dat is duidelijk, want wie heeft er anders de foto’s genomen waar jij op staat? Jullie hebben een prachtige vakantie gehad, geniet nog maar na.

    1. Dat is de eerste keer dat iemand zich afvraagt wie de foto’s neemt. Waarom vraagt zich niemand dit af bij al mijn zelfportretten?

      Bedankt 🙂

      1. Bij je zelfportretten kun je nog een statief gebruiken en zelfontspanner, wat ik ook denk dat je doet, maar die foto’s aan het strand bijvoorbeeld, waar je in zee staat, dat kan moeilijk anders. Kun je ook vertellen wie de gelukkige is?

Geef een reactie

