Zelfportretten

Welke foto verkiest u?

23 thoughts on “Zelfportretten

  1. Ik hou mij ook af en toe bezig met fotografie. Vroeger meer dan nu. Het is in feite een kunst om een foto te trekken met de juiste lichtinval. Op de 2 foto’s is je hemd overbelicht. (wordt ook wel eens verbrand genoemd) Maar dit geheel ter zijde, ik kies ook voor foto 1.

    1. Ik weet het, maar het was dit of niets 😉
      En trust me foto’s nemen is moeilijk, maar zelfportretten nemen is nog veel moeilijker (en frustrerender) (zeker als je beseft dat ik nog steeds geen afstandsbediening heb !)

  2. Beste Alimonia, inderdaad, zeer goede zelfportretten nemen is moeilijk. De poses en omkadering zijn zeer mooi, nu nog aan de belickhting werken zoals HDZ zegt. Probeer een zonder flits en ga voor een langere sluitertijd. Enne, ik ga dus voor foto drie, die die je nu nog gaat bijmaken 😉 Maar wat een benen heb jij toch. Mooi gebracht.

    1. Ik heb geen flits gebruikt, wel een lamp…. Achteraf op de foto’s zag ik inderdaad dat het overbelicht was. Ik zal voor de toekomst proberen hier meer rekening mee te houden.

      Bedankt voor het compliment.

      1. Er zijn fotografen die van overbelicht hun ‘handelsmerk’ gemaakt hebben. Overbelicht is niet perse slecht al is niet iedereen er voor te vinden.

    1. En wetende dat ik tot voor kort mijn blote benen nooit durfde tonen…. Het is nog maar sinds afgelopen zomer dat ik zonder te veel zorgen te maken een jurk of short durf dragen….

      Bedankt

  3. Alimonia,

    Waar is den tijd naartoe dat je nog visjes zat te vangen in de sloot en met je danskoordje speelde 😉
    Groetjes, danielgustaaf

    1. Het is een beetje grappig. Het lijkt dat ik dit genomen heb met een zelfontspanner, maar dat is het niet. Ik ben echt wel heen & weer gelopen. Maar zo lijkt het niet….daarom dus de foto’s naast elkaar 🙂

Geef een reactie

