Zelfportret

Zelfportret small

22 thoughts on “Zelfportret

        1. Jeer,

          Mijn reactie was in de eerste plaats voor de foto met het “ondoorgrondelijke” model daar op en het gevoel dat dat bij mij teweeg bracht maar de haiku mag er ook zijn. 🙂

  1. Ik probeer deze foto even te rijmen met het vorige logje (mannenverslindster) en had me dus beter van commentaar onthouden. Maar toch even meegeven dat het volgens mij een prachtig zelfportret is.
    Het is niet eenvoudig om zelf dergelijke foto in elkaar te knutselen. Ik hou van de invallende zon die voor overbelichting van de centraal in de foto staande dozen zorgt, waardoor je een fractie van een seconde niet kijkt naar waar het eigenlijk over gaat. Mooie foto A.

          1. Alimonia,

            Hier een reactie op je laatste logje “Godin van het ongeboren kind”.
            Dit logje schoot in mijn hoofd bij het lezen van jouw laatste logje van hierboven.
            Het riep toentertijd al veel vragen op, maar je hebt het nu pijnlijk duidelijk gemaakt.
            Alimonia komt van het Romeinse Alemona.
            Hieronder een verwijzing naar de Godin Alemona:
            http://goddessofthedaybythegypsypriestess.blogspot.nl/2015/01/alemona.html

            Ik zend je een warme groet toe,

            jeer

  2. Alimonia,
    Zou het kunnen dat je vele zelfportretten, weinig verhullend soms, enkel verwoede pogingen zijn om je allereigenste ik te kunnen tonen aan de wereld. I just wonder.
    Val.

    1. Zelfportretten nemen is het leukste dat er is en voorlopig ook het enigste dat ervoor zorgt dat ik gedurende die tijd aan niets anders denk. Maar ik zal zeker niet beweren dat het ook geen manier is om mezelf te tonen.

Geef een reactie

