De allereerste keer

Mijn allereerste keer gebeurde een paar dagen geleden in de trein. Heel eerlijk gezegd had ik dat nooit verwacht, maar het moest er ooit van komen. Het is een plaats waar ik de laatste 5 jaren het meest vertoef en waar ik met de meeste mannen (en vrouwen) in contact kom. Door een verminderde samenstelling van de trein, kwamen we wel heel dicht op elkaar te zitten. Jammer genoeg was ik niet bij de gelukkigen om te kunnen zitten. Ik stond recht, nadat ik voor één keer mijn goed hart had laten zien en aan een blinde vrouw mijn plaats had afgestaan.

En daar stond ik dan. In een overvolle coupé. Met jas. Sjaal én muts. Ik keek rondom mij. Zag niemand die mijn hart kon veroveren en sloot wijselijk mijn ogen tot ik mij ineens onwel begon te voelen…Dat gebeurde wel vaker, dus ik maakte mij niet direct veel zorgen. En toen ging het snel. Ik begon enorm hard te zweten en probeerde mijn sjaal en muts nog af te zetten en in mijn handtas te proppen. Maar nog voor ik die handelingen perfect kon afronden, ging ik door mijn benen en viel ik op de grond. Ik moet er even hebben gelegen (want ik ontbreek een serieus stuk), toen ik ineens langs allerlei kanten handen rond mij voelden (niet helemaal onterecht omdat ik die dag een sexy kleedje aanhad). Medereizigers probeerden mij op een stoel te zetten, vroegen of het ging en boden mij allerlei snoepjes aan. Want ja, Alimonia was flauwgevallen. En dat voor de allereerste keer in haar leven.

Langs deze weg wil ik de NMBS hiervoor bedanken. Om mij deze ervaring te geven.

Damn it.

Ik zal nog eens mijn goed hart tonen en mijn plaats afstaan.

13 thoughts on “De allereerste keer

  1. Is dat geen voorbode om het wat rustiger aan te doen? Een weekje verlof zou je geen kwaad doen. Zeg maar waar je naartoe wil, dan ga ik mee, enkel maar om ervoor te zorgen dat je niet meer flauw valt. 🙂

    1. Mijn eerste keer was ook in een overvolle trein, na een week vakantie. De NMBS zet te korte treinen in op het spitsuur. Mij krijg je er niet meer in, ik wacht wel op de volgende…

  2. Een van de dingen die ik toch altijd probeer (en meestal ook in slaag) is om jas en andere winterkledij uit te doen in overvolle treinen. Flauwvallen zal ik niet rap doen. Zelfs op de bus doe ik al rap mijn jas uit als het er te warm is – ook al is een busrit van 10 minuutjes. Wat ik wel al veel heb mogen ondervinden bij overvolle treinen: spierpijn en dan vooral rugpijn. 😦 Ik ben dan nog eens de ‘galante ridder’ die rap zijn zitplaats afstaat aan anderen.
    Voor jouw zou ik echter mijn zitplaats niet afstaan. Ik zou je op mijn schoot nemen. 😛

    1. Ik doe bijna altijd mijn jas, sjaal, trui… uit omdat ik het altijd zeer warm heb. Daarnet zat ik bijvoorbeeld mouwloos in de trein. Maar die bewust dag deed ik dat om één of andere reden niet ! Zelfs mijn muts heb ik niet afgezet… Compleet zot achteraf gezien, maar bon. Ik heb mijn lesje nu wel geleerd 😉

Geef een reactie

