Vakantie

Vakantie_smallIk wil op vakantie ! Welke van de 4 zal het worden?

4 thoughts on “Vakantie

  1. Dat is niet moeilijk hè. Italië en Spanje vallen in dit rijtje af, kun je zo door het jaar al naartoe. Griekse eilanden zijn leuk en ook wel goedkoop. Maar Guantanamo steekt er met kop en schouders boven uit. Cuba staat al een tijdje op mijn lijstje. Ok, ik ga mee, kunnen we de kosten delen.

  2. Zeg Hanzie, jij bent aan het jagen 🙂 :-), maar wat de reisbestemming betreft geef ik je helemaal gelijk :-),…….en als het iets wordt tussen jullie, ik wil naar het feest hé, het is maar dat jullie dat al weten 🙂

    1. Ten eerste, ik ben een dierenvriend, dus jagen zal ik zo snel nog niet doen. Ten tweede, wat gaat er tussen wie worden? Ten derde, feest, ik wil ook naar een feest. Ten vierde, gij gebruikt wel veel 🙂 in 1 reaktie

Geef een reactie

