Zelfportret

Alimonia_window

8 thoughts on “Zelfportret

  1. Jammer dat ik hem niet even groter kan bekijken, maar schitterende compositie. Jammer dat de schouders (houding van de handen) niet symmetrisch zijn, dan was de foto nog beter geweest.
    Maar hij is heel goed. Schitterend zelfs.

  2. Alimonia,

    Jammer maar helaas, de foto valt mij tegen. Ik heb er dan wel niet veel verstand van, maar zwart/wit!!! Ik vind de foto grauw en wazig. Een zelfportret(?), het zou ook mijn buurvrouw kunnen zijn, ik kan jou er nauwelijks in herkennen. Ik ben benieuwd naar de foto’s in de wacht, die mogen wat mij betreft gerust twee tikkeltjes meer sexy zijn.
    Ik zie U liever zoals op foto 45 in Valencia.
    Desondanks wens ik je morgen een heel fijne 27ste verjaardag toe!

    jeer

    1. De foto is idd wat grauwer als mijn andere foto’s, maar ik vond het bij deze foto wel passen. Ieder zijn smaak natuurlijk. Dat je mij niet herkent, is een goed teken. Zo zou het altijd moeten zijn.

      Ontzettend bedankt voor je verjaardagswensen. I was touched.

Geef een reactie

