Secret Santa

Ik had er de voorbije jaren al verschillende keren iets over zien passeren, maar deze keer besloot ik mij dit jaar ook eens in te schrijven.

Heel eerlijk gezegd heb ik mij de afgelopen weken ontzettend hard geamuseerd. Ik besloot de blog/pinterest van mijn “slachtoffer” uit te pluizen en ging geregeld tijdens de middag op zoek naar ideale cadeaus. Ik hoop dat ik hierin geslaagd ben !

secret santaOp kerstmis opende ik het pakketje van mijn Secret Santa !

secret santa 2Een ontzettend mooie (en coole) spiegel met mooie quote die mij ontroerde.

002_smEen leuk reisdagboek, oorbellen, een zelfgemaakt kaartje en een boek met de 100 mooiste steden erin. Kort samengevat. Secret Santa was een succes en ik bedank Fien nogmaals voor de leuke cadeaus. Ook een bedanking voor Tess voor het organiseren van de secret santa.

secret santa 3

4 thoughts on “Secret Santa

Geef een reactie

