Wedstrijd

Ik had hem jullie al even beloofd, maar vandaag is het een feit. Aangezien Alimonia 5 jaar bestaat, wil ik jullie bedanken voor de afgelopen jaren. Zonder jullie was deze blog nooit geweest wat hij nu is. Ik ben trots op mijn blog. En ik geniet nog elke dag van jullie commentaren, mailtjes, likes,…

Wat valt er te winnen?

 – 5 foto’s (met de mooiste zelfportretten) met persoonlijke boodschap

IMAG2470– 2 quote-boekjes

IMAG2472 IMAG2473– 1 vrolijk popje.

IMAG2475
Wat moet je hiervoor doen? Zo orgineel mogelijk zijn om Alimonia te eren. Een boodschap in de metro, een spanddoek boven de E40, een grappig bericht op facebook, een liefdesbrief naar mij,… Laat je fantasie de vrije loop maar overdrijf niet ! Ik wil mezelf niet in de krant of op tv zien verschijnen 😉

Deel je creaties en mail ze mij door: blog.alimonia@gmail.com

De leukste, mooiste, origineelste,… zullen beloond worden. Vergeet ook niet je voorkeur van prijs te vermelden.

De wedstrijd loopt tot 31/03/2014.

Heel veel succes allemaal.

11 thoughts on “Wedstrijd

  1. Alimonia,

    De metro rijdt bij mij niet, facebook kan mij gestolen worden en een liefdesbrief vind ik overdreven.
    Ik houd mij maar bij een haiku/senryu en die zal ik jou toezenden.

    jeer

Geef een reactie

