Foto’s Wenen – DEEL I

18 thoughts on “Foto’s Wenen – DEEL I

  1. Alimonia,

    Het lijken mij mooie foto’s, maar ik zag ze graag in een groter venster.
    Wanneer ik ze aanklik krijg ik de volgende boodschap:
    —————————————————————————————————————————
    Niet gevonden
    Helaas, maar de door u opgevraagde pagina kon niet worden gevonden. Misschien kan zoeken helpen.
    —————————————————————————————————————————

    jeer

            1. Alimonia,

              Wellicht ligt het toch aan mijn pc(gebruik sinds kort een andere), want als ik de foto’s van Boedapest probeer, dan doen ze het ook niet, terwijl dat eerder op mijn oude pc wel werkte. Ik weet het dus ook niet!

              jeer

              1. Toch nog een aanvulling, de foto’s van Boedapest deel 2 doen het niet, maar van Boedapest deel 1 weer wel????? en ik heb nog even mijn oude pc met Windows XP geprobeerd en daar openen ze van Wenen ook niet.

                jeer

  2. Het werkt, het werkt, het werkt… Zitten mooie foto’s bij ! Zelf ben ik geen grote aanhanger van “toerismefoto’s”, ik hou meer van de detaildingen zoals dar Riesenrad en die kunstigere foto’s.

Geef een reactie

