Zelfportret

Alimonia_small

19 thoughts on “Zelfportret

  1. De setting is mooi. (Jij ook maar ik neem aan dat je leer hebt aan opbouwende kritiek.)
    Ik vraag me af of je niet meer spanning kan opbouwen door minder van jezelf te tonen. Enkel je naakte benen i combinatie met de ouwbollige trap, je rugzijde, liggend op je buik, hoofd naar beneden.
    Ik hou van zelfportretten. Ze zijn veelzeggend zonder woorden.
    Goed bezig

    1. Uit het verleden is wel eens gebleken dat ik niet altijd even goed met negatieve commentaar overweg kan 😉 Maar dat wilt niet zeggen dat jullie dat niet mogen hebben ! Je hebt gelijk. Bij het begin van mijn blog wou ik gaan voor subtiliteit. Maar doorheen de jaren heb ik de grens altijd kunnen verleggen. Ze ligt misschien nu iets te ver… Misschien is het tijd voor een ommezwaai? Alvast bedankt voor de mooie woorden.

  2. Zelfportretten die spelen met gevoel, daar hou ik ook van, dat weet je wel. Mooie foto maar je maakte er al veel mooiere. Oeioeioei, dit was geen negatieve commentaar ! 🙂

Geef een reactie

