Foto’s Malaga/Granada – Deel I

Als jullie nog een leuke vakantiebestemming zoeken dan kan ik Malaga zeker en vast aanraden. Malaga is een leuke stad. Gezellig en niet zo commercieel als Barcelona. Ik hield van de sfeer die vergelijkbaar is met Valencia. Héél veel is er eerlijk gezegd niet te doen of te zien, maar toch kan je je tijd nuttig spenderen. Bezoek de kathedraal, beklim het kasteel Van Gibralfaro, verdwaal in de Botanische tuin, geniet van het strand met de fiets (!),… Doe een uitstap naar de omliggende steden zoals Granada, Sevilla,… Ik kan het iedereen aanraden. Ik heb een heerlijke tijd gehad.

Geniet van de foto’s !

Ik denk er trouwens aan om een site te beginnen met deftige standswandelingen…. Dus mocht je vragen/tips hebben. Stel ze gerust ! Ik ken Malaga als mijn broekzak…

9 thoughts on “Foto’s Malaga/Granada – Deel I

  1. Toch wel fijn dat je een goede fotograaf hebt meegenomen.
    Zo heb jij gewoon kunnen genieten van al het moois en heeft iemand anders het werk voor jou kunnen doen.
    Vriendelijke groet,

          1. Ik heb met mijn eigen blog intussen twee keer een winterslaap gehouden.
            Het lezen, volgen en reageren op Alimonia heeft langer stil gelegen.

            Ik ga met het reageren op Jou weer een beetje warm draaien.
            De zonnige foto’s van Jou in Malaga helpen daar zeker aan mee.

            Vriendelijke groet,

  2. Voor iemand die je kent klinkt de reactie van Rob wel grappig :). Mooie foto’s, maar blijkbaar toch wat contrasten. De tijd is niet blijven stilstaan, en hier en daar duikt lelijke nieuw-/hoogbouw op. Maar waar niet?

Geef een reactie

