Terug uit vakantie

Ik ben terug ! Ik weet het. Jullie hebben nog niet de kans gekregen om mij effectief te missen, maar bon. Ik ben redelijk spaarzaam met mijn vakantiedagen want binnen een kleine maand staat mijn valies al weer klaar ! Het is me de vakantie wel geweest. Zieke reisgenoot , bijna gemiste vlieger voor de terugreis, het verhaal van de gevonden GSM van een Griek en dat proberen uit te leggen aan een familielid, bijna gevallen van een rots,…

Bon. Vele verhalen, vele avonturen en héél veel foto’s waar u hieronder er enkele al van kan bewonderen.

206_small 819_small 595_smallIk ben op 2 foto’s te vinden. Vindt u mij?

11 thoughts on “Terug uit vakantie

  1. U heeft op vakantie blijkbaar een verre aanbidder gevonden?

    Ik kijk toch liever naar jou op de door jou in scene gezette foto’s.
    Op de volgende trip wil ik graag jouw valies dragen.

    Vrolijke groet,

  2. Alimonia,

    Goed dat je weer heelhuids terug bent.

    ————————————-
    Het verschil
    tussen
    pech en zwijn*
    is slechts
    één stap
    op de rand
    van een ravijn
    ————————————-

    Groetjes,

    jeer

    * Ik weet niet of je dit in België kent: zwijn=geluk

  3. Waar ben je precies geweest? 🙂 Ik vind die eerste foto trouwens weer zo mooi! Jij neemt regelmatig foto’s met zo’n voorgrond hé – ‘k moet dat eens onthouden om het zelf eens te proberen. ‘k Ben daar fan van!

    1. Dat vertel ik in de volgende blogpost 🙂 Dank je dank je. Die foto is eigenlijk toevallig genomen….maar toegegeven ik hoor wel van die dingen op een voorgrond 🙂

Geef een reactie

