Even offline

Het was de laatste keer dit jaar dat ik zolang offline was. Beloofd. Maar ik had dan ook een geldige reden. Ik ben namelijk net terug van enkele dagen vakantie. Boedapest. Alweer !? Ja, alweer. Vorig jaar heb ik een beetje mijn hart verloren aan deze prachtige stad en dus ben ik er dit jaar opnieuw naar getrokken. Ondertussen waren de werken zo goed als voltooid (rondom het parlement) en was het nog mooier dan voorheen ! Boedapest is echt een aanrader. Enig nadeel is wel dat mijn dierbare camera daar de geest heeft gegeven wat voor gevolg heeft dat ik zo goed als geen foto’s heb kunnen nemen. Een goedkope compactcamera heeft de schade deels kunnen beperken, maar elke amateur-fotograaf weet: it’s not the same !

Foto’s Boedapest 2013 – DEEL I
Foto’s Boedapest 2013 – DEEL II

7 thoughts on “Even offline

  1. Geef niet hoor. Zolang je maar eens te zien bent op één van de foto’s, dan mogen ze voor mijn part er wazig uit zien. Wacht… dit lijkt precies geen compliment te zijn. Maar goed, ‘k ga dan eens naar de foto’s kijken… van toen je “weeral” op reis bent geweest 🙂

    1. Het valt af te wachten. Als ik een nieuwe ga kopen weet ik ook niet of ik terug voor een Canon wil gaan. Stiekem heb ik een Nikon altijd lekkerder in de hand weten voelen 🙂 En ook het “klik-geluid” is aangenamer bij een Nikon haha 🙂

Geef een reactie

