Zelfportret

Alimonia_small

13 thoughts on “Zelfportret

  1. Alimonia

    Between the curtains somebody is watching:

    If you close the door
    Just turn off the lights now
    The world looks better into the dark
    Between the curtains somebody’s watching
    Oh sail me the moon
    Before it’s too late

    Don’t kiss me goodbye baby

    I turn around since too much time
    Those railroad tracks
    Will swallow my mind
    I try so hard to stop wasting my life
    If only I could just make you mine

    Don’t kiss me goodbye

    Ik wens jou vredige Kerstdagen en een gezond en verrijkend 2015 toe!

    jeer

  2. Opeens kom ik daar op LinkedIn een sprekende profielfoto tegen.
    Een indrukwekkende cv lees ik daarbij.

    Hier blijf ik genieten van je andere foto’s.

    Ik wens jou hele Fijne feestdagen.

    Vriendelijke groet,

      1. Even sprong jij uit de anonimiteit.
        Maar hier verschuil jij je weer achter een feeeriek gordijn.

        Natuurlijk wens ik jou een glansrijke toekomst, is het niet op financieel vlak dan toch wel als een bewonderd fotomodel, of nog beter met een teder Lief.

        Vriendelijke groet,

  3. Zonder schroom

    soms poseren naakten voor een zelfportret
    met kunstzinnige hand
    tonen ze hun achterkant
    elke schroom wordt buiten het beeld gezet

    Lenjef 🙂

Geef een reactie

