Happy 2015

Een beetje later dan verwacht, maar dan toch mijn beste wensen voor 2015 ! Ik heb een paar moeilijke dagen achter de rug. Persoonlijk en op het werkvlak een paar problemen. Maar we overleven het wel. Zoals we altijd maar doen. Al gaat er tegenwoordig geen dag voorbij dat ik niet gestresseerd rondloop. En dat begint al van ’s morgensvroeg. Opstaan lukt niet meer zo vlot en mij gemotiveerd houden (zowel op werk als op privé-vlak) gaat niet meer zo vanzelf. Maar het schijnt aan het weer te liggen. Daar zullen we ons maar mee troosten zekers?

Voor 2015 wens ik mij:
– een eigen cello én boog
– een nieuwe camera
– meer bezoekers

Voor de rest zal 2015 gelijkaardig zijn met 2014.

13 thoughts on “Happy 2015

  1. Een cello en boog,
    een nieuwe camera,
    kan ik je niet bieden.

    Elke blogpost met een zelfportret niet eenmaal, tweemaal maar driemaal bekijken wil ik jou wel beloven.

    Ik ga drie opeen volgende ip-nummers regelen.
    Zodat je zeker weet dat ik het ben.

    Kop op met de misere binnen en buitenshuis!

    Bemoedigende groet,

  2. Ik heb eigenlijk geen idee wat je uitspookt voor werk, maar ik hoop dat je je er snel wat beter bij kunt voelen en dat je een oplossing vindt voor wat je stress bezorgt. En ik wens je die cello en die nieuwe camera ook van harte toe! Gelukkig nieuwjaar!

    1. Nee niets specifieks. Waarschijnlijk wel opnieuw een Canon. Ik weet het even niet. Het zou toch allemaal gemakkelijker zijn als de pakketjes (cello/camera en nieuwe hoofdtelefoon) voor de deur zouden staan *zucht*

Geef een reactie

