6 jaar – overzicht

Vanaag de dag bestaat mijn blog reeds 6 jaar ! Eventjes tijd voor zelfreflexie. Mijn allereerste post werd op 31 januari 2009 op blogspot geplaatst. Niet veel later werd mijn blog op wordpress een feit. Eind 2011 besloot ik alleen nog via wordpress te werken. Ik had ondertussen meer volgers bij elkaar gesprokkeld dan die 2 jaar bij blogspot.

Mijn narcistisch kantje heeft de laatste jaren de bovenhand genomen. Wat heb ik mij toch geamuseerd met mijn zelfportretten. Niet enkel voor, maar vooral tijdens en achteraf een fotoshoot heb ik heerlijke momenten beleefd met mezelf en mijn camera.

Even een terugblik op de afgelopen jaren.

2008

 

 2009

Alimonia blog grijs

 

 

 

 

2010

2011

 2012

 2013

2014

22 thoughts on “6 jaar – overzicht

  1. Leuk hoor, zo eens al je foto’s samen. Er zitten zoveel knappe foto’s tussen! Een van de sterkste beelden vind ik de eerste foto bij de verhuisdozen. En natuurlijk ook proficiat met de blogverjaardag 🙂
    PS: welk kleur hebben je ogen nu eigenlijk?

    1. Mijn ogen zijn misschien wel het speciaalst van heel mijn lichaam. Ze zijn blauw-grijs-groen. Naargelang hoe de zon erop schijnt of hoe ik mij voel, veranderen ze van kleur. Geen photoshop !
      P.S Er is geen link naar jouw site als je hier reageert. Doe er iets aan de volgende keer 🙂
      P.P.S Ik heb speciaal voor jou het gefixt 😉

      1. Amai, dat zijn inderdaad heel speciale en mooie ogen! Ik dacht dat je misschien op een bepaald moment kleurlenzen of zo had gedragen.
        P.S.: Bedankt om het aan te passen! Misschien komt het omdat ik niet meer was ingelogd op mijn account. Ik hoop dat het nu weer vanzelf gaat, want eigenlijk weet ik niet hoe ik dat kan doen.

  2. Die foto uit 2008, waar je daar tussen de bladeren staat en waarbij je recht voor je kijkt, vind ik het prachtigst. Mag ik die uitvergroten en aan mijn muur hangen? Jij dan maar zeggen dat je jezelf niet mooi vindt. Je bent een mooie vrouw, wat je er ook van denkt. En wie niet akkoord is moet maar mijn rug opkruipen! Kniel! lol

  3. Ik ga dat straks een keertje beter analyseren dan. Eén iets is zeker, jammer dat een cello zo’n groot instrument is 🙂 Ik kom straks terug…

  4. Wel, mijn beoordeling dan. Want het is blijkbaar moeilijk om je tevreden te stellen… Wie knielt er nu voor wie, hé? 🙂 Ik ken je nog maar een tijdje, maar ik heb natuurlijk al lang stiekem naar de foto’s gekeken. Gedurfd, speciaal, zonder gêne. Om maar te zeggen : puur libertijns. Wel, ja… benieuwd wat er zal volgen. Andere mannen zullen ongetwijfeld naar meer verlangen, maar voor mij hoeft het niet te ver te gaan. Althans niet zo in een publieke sfeer. Maar ’t is uw lichaam en waarschijnlijk is het een zoektocht naar de ware jij. Of je daarmee in het echt minder verlegen bent geworden is een andere vraag. Maar goed, voor jou een weet en voor ons een vraag. Ondertussen weet ik al dat we je best met gerust laten, wanneer je één maal per maand om een chocomelkje vraagt. Ik kan moeilijk een verzoek indienen om elkaar te ontmoeten en je te vragen van toon hier dat lichaam… En ik hou wel van een paar attributen zoals op je foto’s, maar als je daarom die cello zou willen meesleuren is een andere vraag. Ik vind je een mooie vrouw en je hoeft je om niets te schamen, vind ik. Punt aan de lijn. Binnenkort een nieuw toestel. Dat wordt afwachten… Oh, misschien een beetje creepy, maar ik heb de test gedaan met die foto uit 2008 en plaatste die op mijn bureaublad. Hey, ik trek tenminste geen foto’s van iemand die er flauw op de grond ligt. Maar het effect is indrukwekkend. Je foto’s bevatten soms wel een bliksem van emoties. Zo, heb ik nu genoeg zitten slijmen? Staat er nu een glimlach op dat gezicht van je? Of wil je het mij nog moeilijker maken? 🙂 groetjes.

    1. Hahaha ! Ik heb wel gelachen toen ik je post las. Dank je ! Je maakt het jezelf zo moeilijk als je wilt hoor 😉 Ik ben geen boosaardig mens, dat lijkt alleen maar zo hoor 🙂

  5. Alimonia,

    Voor mij zitten er een aantal aansprekende foto’s bij:

    2008-Ali Alimonia-lief
    2008-I don’t wanne talk Alimonia-duister
    2009-Alimonia Alimonia-verlegen
    2011-Foto2-big Alimonia-eerlijk
    2011- Big good Alimonia-celliste
    2011-more than sexy3 Alimonia-dramatisch
    2012-DSCN3116 Alimonia-speels

    Groetjes,

    jeer

Geef een reactie

