Muziektip 57

Vandaag is het zo ver. Ik treed weer lekker op voor een paar 100 man. Deze keer niet alleen, met 2 maar een groep van 50 man. We spelen onder andere Hymn to the sun – with the beat of the Mother Earth van Satoshi Yagisawa. Het is, vind ik persoonlijk, een erg mooi stuk. Dit concert wordt alweer speciaal voor mij. Want het zal misschien de laatste keer zijn dat ik meespeel. Binnenkort ben ik immers afgestuurd…en verlies ik mijn gehuurde cello. En natuurlijk heb ik nog geen andere op het zicht ! Dus mocht u er één thuis op overschot hebben liggen….

Bij deze bent u nog van harte uitgenodigd. Ik trakteer als u mij kan vinden 🙂
Afspraak 19.30 in een klein parochiehuisje.

Ah ja, ons belangrijkste werk is Poéme Montagnard van de Belgische componist Jan Van der Roost. Aartsmoeilijk, maar wel super mooi.

10 thoughts on “Muziektip 57

Geef een reactie

