Wandelvakantie

Ik liep er verschillende winkels voor af, maar besloot uiteindelijk mijn nieuwe Teva- wandelschoenen bij Zalando te bestellen. En ze zijn goed op tijd toegekomen want morgen vertrek ik immers al op vakantie! Deze keer geen citytrip of zon-vakantie, maar alweer een uitwaai vakantie. Niet meer in België, maar in Frankrijk. De Baai van de Somme om iets precieser te zijn.

Ik heb er wel zin in, maar ik heb het voornamelijk écht nodig. Eens weg te zijn van de echte wereld. Fysiek dan, want geestelijk ontvlucht ik de echte wereld al genoeg met mijn blog.

Ik hoop heerlijke foto’s te maken met mijn splinternieuwe camera en inspiratie op te doen (op alle gebied: blog, muziek, fotografie,…) Zowieso heb ik al nieuwe blogposten in mijn hoofd, maar ik speel ook met het idee om mijn blog nog wat persoonlijker te maken.

We zien wel.

Eerst: vakantie !

Wandelschoenen_smallP.S Wat zijn jullie (vakantie)-plannen?

8 thoughts on “Wandelvakantie

Geef een reactie

