Film- en muziektip

Op mijn verjaardag ging ik alleen naar de film. Een cadeau’tje van Kinepolis. Toegegeven het is een beetje raar, zo alleen naar de film gaan. Maar bon. Heel populair ben ik niet en ik ben ook een tikkeltje te gierig om iemand mee te vragen (en dus ook te trakteren). Dus werd een maar een avondje alleen filmpje kijken.

Veel goede films lijken me er niet te spelen op het moment, maar San Andreas trok mijn aandacht. Je moet er wat van houden. Veel actie en helden die nooit doodgaan hoe onrealistisch het ook lijkt. (ai, heb ik dat nu echt verklapt?). De muziek trok alweer erg mijn aandacht. De componist voor deze leuke film was Andrew Lockington. Deze Brit is nog redelijk onbekend als ik internet mag geloven. Op last.fm heeft hij amper 4.779 luistenaars !

Dus mocht u deze vakantie niets te doen hebben, ga zeker eens kijken naar San Andreas en laat u helemaal meeslepen met de heerlijke muziek van Andrew Lockington. Als toetje krijg je ook nog een steengoede cover van Sia.

3 voor de prijs van 1 !

Geef een reactie

